Panaszbejelentés

Könyvtárunk működésével, tevékenységével, szolgáltatásaival, az esetleges mulasztásokkal kapcsolatos panaszait minden esetben írásban kell benyújtania.

Az így beérkező jelzéseket a panaszkezelési eljárásrendben foglaltaknak, valamint a hatályos adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelően kezeljük, és törekszünk annak kielégítő megoldására. 

Panaszát az alábbi módokon nyújthatja be:

Online, a visszajelzési űrlap kitöltésével.

Amennyiben jelzését panaszként szeretné benyújtani, minden esetben jelölje be az erre vonatkozó opciót és adja meg elérhetőségét.

Visszajelzési űrlap megnyitása >>

Személyesen, az ügyfélszolgálati pontokon.

Keresse fel valamelyik ügyfélszolgálati pontunkat, és töltse ki az erre vonatkozó formanyomtatványt. A nyomtatványon jelölje be, hogy jelzését panaszként kívánja benyújtani és adja meg elérhetőségeit. 

Az ügyfélszolgálati pontokon mind a panaszkezelési eljárásrend, mind az adatkezelési tájékoztató nyomtatott verziója megtalálható. 

Könyvtáraink elérhetőségéről itt tájékozódhat >>

Postai úton

Panaszát a DEENK Főigazgatói Hivatalának címezve az alábbi postacímre küldje el:
4032 Debrecen Egyetem tér 1.

 

 

 

Frissítés dátuma: 2019.05.23.